  • Data: 2007-07-24 21:29:18
    Temat: Re: Tania, zetelna porada prawna... gdzie?
    Od: Marcin <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek PL napisał(a):
    > 1. W aktach spraw bardzo często zalegają dziesiątki pism stron, które
    > będąc reprezetnowane przez adwokata są święcie przekonane, ze ten nic nie
    > robi.

    Domyślam się. Jak już zapisałem wcześniej pisma nie miały być
    kompetentne pod względem prawnym a tylko łączyć fakty przedstawione
    wcześniej w aktach.

    Co do urośnięcia akt nie mam ani obaw ani skrupułów - złożyłem łącznie
    kilka stron. Strona przeciwna złożyła kilkadziesiąt (może nawet ponad
    sto) i zapewniam, że to była makulatura, np. wycinki z gazet.

    > W szeregach adwokatury też zdarzają się zakały. Niemniej nie jest to
    > tak często, jak mówią ludzie.

    No jasne! Ludzie się mylą co do adwokatów, korporacja pilnuje
    profesjonalizmu a w Afryce nie ma głosu ani suszy. ;)

    > Sprawę można wygrać jednym zarzutem, którego
    > klient najczęściej nie rozumie i dopisuje całą ideologię.

    Właśnie problem w tym, że nie było owego zarzutu. Jak już napisałem w
    poprzednim poście cały ślad po adwokacie to wniosek o odroczenie (tk
    naprawdę sam wcześniej napisałem, miałem badania) i wniosek o zasądzenie
    tego czego domagałem się w pozwie. Drugi wniosek bez argumentacji.

    > Rada? Jak idziesz do adwokata, to powierz mu swoją sprawę i rób tylko to, co
    > on ci mówi. W przeciwnym razie nie miej pretensji.

    Przykro mi, mam też własny rozum. Choć nie mam kompetencji prawnych i
    tego nie ukrywam, to do utraty pełnego zaufania wystarczyło mi to co
    przeczytałem na grupie i było przeciwne stanowisku adwokata.

    Wniosek złożyłem samodzielnie. Adwokat twierdził wcześniej, że nie ma
    podstaw, okazało się, że podstawy były i wniosek został rozpatrzony
    pozytywnie.

    > A jak adwokat zawali, to go skarż o odszkodowanie. Tyle.

    A na jakiej podstawie?

    --
    pzdr