    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Date: Fri, 17 Nov 2023 15:04:36 +0100
    <1...@4...net>
    <h...@4...net>
    <19f40uf05hqxr$.ess1yxoto3as.dlg@40tude.net>
    <lmwtputlio0i.e30en708d0j7$.dlg@40tude.net>
    <uj03gs$ih8$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <h...@4...net>
    <uj37qb$fcm$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <m8eqmirv90ib$.1p9enjr4lhgd2$.dlg@40tude.net>
    <uj5itq$9ho$11$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1lirsz2x7r31d.w4khqtklqjyt$.dlg@40tude.net>
    <uj7pn3$gjk$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    Dnia Fri, 17 Nov 2023 14:33:13 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja ten artykuł rozumiem tak, że ciężarówka zatrzymała się 50 metrów od
    > miejsca uderzenia, zaś Żubr 25 metrów dalej.

    No przecież wyliczyłeś, całkowicie naukowo, że aby żubr przeleciał 75 m,
    jego prędkość początkowa musiała wynosić 1200 km/h; przy czym walnąłeś się
    2 razy, więc powinno być 600 km/h. Na dodatek, auto ze zdjęcia nie miało
    żadnych śladów zderzenia, z czego wyciągnąłeś wniosek, że żubr wzion i
    umarł, a kolizja z autem to kolejna mistyfikacja dziennikarzy, żeby
    upokorzyć mundurowych.

    Teraz zmieniasz front, wykręcasz kota ogonem i liczysz, że inni mają pamięć
    dżdżownicy.

    > Mogę. Ciężarówka, która potrąciła Żubra może być w tej sytuacji za
    > plecami fotografa.

    No właśnie, a ze zdjęcia dedukowałeś, że żadnej kolizji nie było.
    I jeszcze marka auta się nie zgadzała, co miało być argumentem na niską
    jakość dziennikarstwa.

    > Nic. Po za powątpiewaniem czy jakakolwiek cieżarówka wojskowa pojedzie
    > 190 km/h.

    190 km/h to prędkość żubra po zderzeniu sprężystym z ciężarówką jadącą 100
    km/h.

    > Chciałbym widzieć ten filmik, ale jakoś wszyscy o nim piszą, ale nikt go
    > nie widział - jak YETI.

    Nie widziałem, jak tupolew spada, filmiku na jiutiubie też chyba nie ma, a
    jednak podobno przyziemił przed lotniskiem.

    > Artykułowi generalnie zarzucam postawienie niewłaściwego punktu
    > ciężkości problemu i tyle. Nikt się w nim nie martwi o życie / zdrowie
    > żołnierzy. Nikt nie zwraca uwagi na zagrożenie spowodowane łażeniem
    > tonowych dzikich zwierząt pomiędzy domami. No coś chyba jest tam nie do
    > końca w porządku, bo następnym razem może dojść do spotkania z
    > rowerzystką jadącą do szkoły.

    Na pewno pomoże przestrzeganie PDR, w tym limitów prędkości, osobliwie w
    terenie zabudowanym.
    Co zrobić z żubrami, nie mam pojęcia. Może je skoszarować i wypuszczać na
    przepustki tylko wtedy, kiedy wojsko akurat nie urządza wyścigów
    ciężarówek.
    O żołnierzach w artykule z GW było sporo, tyle że akurat mało pochlebnie.
    Miejscowym niespecjalnie spodobały się ich maniery.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com