  • Data: 2006-08-18 14:07:10
    Temat: Re: Tajemicza ustawa. Dotyczy: zapomog dla bezrobotnych (?)
    Od: Danna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 15:06:41 +0200, Neko napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Przyszla do mnie dzisiaj klientka, ktory stwierdzila,
    > ze gdzies wyczytala, ze obowiazuje jakas nowa ustawa,
    > uchwalona 1 maja 2006 roku na kanwie ktorej
    > Powiatowe Urzedy Pracy sa zobligowane do wyplacania
    > pewnych kwot osobom zarejestrowanym, bezrobotnym,
    > ktorzy przez 12 miesiecy nie moga znalezc pracy przy aktywnej
    > pomocy Urzedow Pracy. Kwoty i zasady przyznawania tych
    > zasilkow sa uwarunkowane od stazu pracy. Jednak
    > gdy poszla do Rejonowego Urzedu Pracy pracownica
    > tej intytucji zaprzeczyla i stwierdzila, ze nic o tym nie wie.

> [...]

    witam, pracuję w urzędzie pracy i mogę Ci powiedzieć, ze to jakaś totalna
    bzdura, pewnie jakiś pismak pokręcił coś, jak to zwykle bywa;
    niewykluczone, że chodziło o jakiś program aktywizacji osób długotrwale
    bezrobotnych (czyli bezr. powyżej 12 mies.)prowadzony przez określony urząd
    pracy albo działanie finansowane z EFS, które ktoś genialny przerobił w
    swej głowie w ustawę... nawiasem mówiąc, usatwa która reguluje problematykę
    bezrobocia, to ust. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.
    U. 2004 nr 99, poz. 1001 ze zm.)
    pozdrawiam