  • Data: 2003-11-30 17:11:45
    Temat: Re: Ta grupa to jedno wielkie gówno
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bqcomu$5bu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To na nią pajacu nie pisuj! Mamy wolny kraj - ktos Ci ją kazał
    subskrybowac?

    Tak grupa jest bardzo interesującym źródłem wiedzy, dla niektórych wytycza
    drogę postępowania, innym pomaga, mnie osobiście pomogła już kilka razy.
    Ma wiele zalet i wad innych grup dyskusyjnych, ale jedna wada wyróżnia tą
    grupę od innych.
    Nie spotkałem na innych grupach wypowiedzi "Wiesz ile mnie studia
    kosztowały", "nie powiem bo to nie jest płatna kancelaria" (ta druga
    wypowiedz nie jest dosłowna ale sens jest zachowany).
    Wiem że studia prawnicze są drogie i wymagają wiele poświęceń, ale po co
    taka osoba w ogóle pisze na darmową grupę takie wypowiedzi.
    Pozdrawiam

    Jakub P.