  • Data: 2003-11-30 21:46:18
    Temat: Re: Ta grupa to jedno wielkie gówno
    Od: "Jarek" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie spotkałem na innych grupach wypowiedzi "Wiesz ile mnie studia
    > kosztowały", "nie powiem bo to nie jest płatna kancelaria" (ta druga
    > wypowiedz nie jest dosłowna ale sens jest zachowany).
    > Wiem że studia prawnicze są drogie i wymagają wiele poświęceń, ale po co
    > taka osoba w ogóle pisze na darmową grupę takie wypowiedzi.
    > Pozdrawiam

    Wydaje mi sie ze nie do konca zrozumiales idee wypowiedzi kolegi. Dla mnie
    sprawa tak, ze jeżeli ktoś chce wymagać, to niech płaci, natomiast za darmo,
    to moze najwyzej _prosic_ i liczyć ze ktos odpowie.

    Pozdrawiam
    Jarek

    PS. Popatrz na to tak - wracasz z imprezy, mozesz zadzwonic po kumpla, ktory
    jak bedzie mial czas, to Cie odbierze - ale jak nie ma czasu to nie masz
    chyba pretensji ze zajmowal sie swoimi sprawami. A jak dzwonisz po taxi -
    wtedy jestes Panisko, ino groszem musisz sypnac :-)