    From: SynthSyntax <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TUW i próba wyłudzenia
    Date: Mon, 3 Nov 2008 01:29:55 -0800 (PST)

    No dzięki za odp. mimo wszystko - 5 zł na xero i znaczki może mi nie
    żal - tyle tylko nie widzę powodu, dla którego miałbym wyjaśniać całą
    sytuację - list przyszedł po dwóch latach - ciekawe - poza tym - za
    błędy trzeba płacić - myślisz, że jakbym nie miał potwierdzenia to
    ktoś z TUW próbowałby ze mną to wyjaśniać - podejrzewam, że sprawa
    byłaby prosta - ma Pan zapłacić i koniec - dlatego ja też podchodzę do
    sprawy w ten sposób - niestety miałem już kilka razy do czynienia z
    podobnymi sprawami i zawsze to ja (klient) muszę coś tam wyjaśniać,
    udowadniać i z góry mogę założyć, że jak w 100% nie jestem czysty to
    nie ma zmiłuj. Teraz sytuacja jest odwrotna, a poza tym skąd wiesz, że
    to nie jest jakaś zorganizowana akcja (szukanie jeleni) - pomyłka to
    by mogła być jakbym takie pisemko dostał z 1,5 roku temu a nie
    teraz...Rozumiesz moje podejście ? W sumie nie musisz - w zasadzie na
    moje pytanie zawarte w poprzedni poście też nie odpowiedziałeś. A co
    do twojego pytania - to od rozwiązywania takich pomyłek uważam, że
    powinna być Prokuratura - gdybym jeszcze dostał od nich (od TUW) pismo
    z prośbą o wyjaśnienie całej sytuacji to może i bym wyjaśniał - gdyby
    nawet chociaż w tym nakazie spłaty było coś dodane, że gdyby coś było
    nie tak to proszę o kontakt to ok - ale treści i charakter pisma
    wskazuje jednoznacznie, że TUW działa bardzo precyzyjnie i konkretnie
    - no to ja też sobie tak podziałam....pytanie tylko na ile mogę...

    Przepraszam za ten wywód
    Pozdro
    Synth