  • Data: 2009-10-20 19:00:40
    Temat: Re: TU żąda okazania dowodu osobistego
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Oczywiście, nie bardzo rozumiem wątpliwości autora wątku, w czym mu
    > okazanie
    > DO przeszkadza, moze wyjaśni kwestie tego wyłudzenia "danych osobowych",
    > bo,
    > że upowaznienie TU zabierze to nie wątpię.

    Sęk w tym, że na infolinii w ogóle o żadnym upoważnieniu nikt nie
    wspominał.
    A upoważnienie mam tylko ustne, w sensie takim, że szkodę zgłosiłem w
    ramach swoich obowiązków pracowniczych.
    Tym bardziej więc okazanie samego DO podczas wizyty rzeczoznawcy w niczym
    tu nie pomoże. Jeśli trzeba będzie podpisać jakieś dokumenty, to i tak
    trafią one via sekretariat na biurka członków zarządu z adnotację "proszę
    podpisać". Ja tylko mogę pokazać gdzie powstała szkoda, pogadać z
    rzeczoznawcą o polityce i przedstawić oryginał polisy :)
    A do tego chyba nie jest potrzebny DO. Kurczę, toż sekretarka też nie
    pokazuje DO listonoszowi, jak na firmę przychodzą listy polecone, nawet za
    potwierdzeniem odbioru.

    Pozdr
    K.