    From: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA - regulamin DSL a dzialalnosc gospodarcza
    Date: Sat, 18 Oct 2003 21:00:40 +0000 (UTC)

    In pl.misc.telefonia Yeti <b...@p...onet.pl> wrote:
    : A po co ma telekomuna odstępować od umowy, jeżeli będziesz płacił co miesiąc
    : 149 zł.

    Chodzi o DSL 512 (249 + VAT), nie Neo+. Skoro nie ma po co, to po co
    zostawili sobie taką możliwość tam gdzie mogli - stosują pewne zapisy
    wobec firm, a wobec konsumentów już nie (bo byłyby to niedozwolone
    postanowienia umowne). Mogą mieć w tym jakiś cel - przecież prościej
    byłoby mieć dla firm te same warunki co dla konsumentów.

    : Oni zarabiają na tym a nie na opłatach instalacyjnych.

    Opłata instalacyjna za DSL jest wysoka (799 + VAT) i nie podlega
    zwrotowi przy rozwiązaniu umowy (nawet jeśli to TPSA wypowie umowę
    bez żadnej winy z mojej strony). Coś tu nie gra, ale tak jest...

    : A co do cen to rosnąć nie będą, bo jakby nie patrzeć istnieje konkurencja
    : na rynku dostawców internetu.

    To ja chcę szybko do tej konkurencji, żeby mi zaproponowała coś
    podobnego do DSL 512 (chociaż 256/128 CIR=0 za 300 PLN + VAT
    miesięcznie, ze stałym publicznym IP, możliwością zmiany revDNS
    i udostępniania poza lokal) w mojej lokalizacji :-)

    Będzie sporo umów na 3 lata (promocja "DSL+TP", instalacja za 1 PLN,
    tylko dla firm) i jeśli dobrze zrozumiałem regulamin, TPSA ma prawo
    podnieść ceny i klient nie może odstąpić od umowy bez konsekwencji.
    Proponuję zastanowić się, co może zrobić TPSA np. za rok...

    : Choćby ostatnia obniżka z 199 na 149

    z 299 na 249 :-)

    Marek