  • Data: 2003-10-19 15:34:35
    Temat: Re: TPSA - regulamin DSL a dzialalnosc gospodarcza
    Od: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.misc.telefonia J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    : Ale te zapisy sa korzystne dla firm. Widac traktuja konsumenta jako
    : konsumenta - konsumuje i placi, wypowiada mu sie, przestaje konsumowac
    : i placic.
    :
    : A w firmie takie wypowiedzenie moze sie wiazac z duzymi dodatkowymi
    : kosztami - zerwanie umow z innymi kontrahentami na swiadczenie
    : uslug, zmiana rozreklamowanych adresow itp.

    Tak by się wydawało na logikę - ale jest dokładnie odwrotnie! Tak mi
    się przynajmniej wydaje, a czytałem ten regulamin kilka razy, zresztą
    zgadza się to z przepisami KC które podałem wcześniej w tym wątku
    (korzystnymi dla konsumentów - i tylko konsumentów, niestety).

    Aha - może mówimy o różnych wersjach tego samego regulaminu :-)
    Znam conajmniej dwie, różniące się długością, datą utworzenia PDF-a
    (acroread: File -> Document Properties -> Summary) i jeszcze paroma
    szczegółami (m. in. w paragrafie 12), chociaż obie to niby ten sam
    regulamin ważny od 1 czerwca 2002. Pierwsza wersja ściągnięta ze
    strony TPSA kilka miesięcy temu, a druga kilka dni temu:

    1. 45576 bajtów, 27 marca 2003
    2. 45746 bajtów, 26 maja 2003 - zakładam, że ta wersja obowiązuje

    Pozostaje pytanie, jaką wersję dostaje się przy zawarciu umowy ;-)

    : Swoja droga musze to przeczytac uwaznie - mam IDSL na linii
    : z abonamentem oszczednym .. nie moga wypowiedziec IDSL ?

    Jako konsument, czy w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą?

    Marek