eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
  • Data: 2009-06-25 18:08:28
    Temat: Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    Od: SuN <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Napiszę trochę zgryźliwie :-) Spółka akcyjna, nawet tak porąbana, jak
    > TP SA, jest z reguły małomówna. Więcej - zawodowo mam z nią kontakty od
    > kilkunastu lat i jeszcze nie powiedziała do mnie ani słowa ;-)

    Jak mam traktować rozmowę telefoniczną z błękitną linią, w której,
    jednoznacznie pada stwierdzenie: "...w takim razie, rozwiązujemy umowę,
    ponieważ nie możemy świadczyć usługi pod wskazanym przez Pana adresem." ?
    I to błękitna zadzwoniła do mnie a nie ja do niej.


    > W związku z tym, z ich punktu widzenia złożyłeś wniosek o przeniesienie,
    > oni Ci odpowiedzieli odmownie i na tym korespondencja się zakończyła.
    > Nadal świadczyli usługę pod starym adresem. I wystawiali za to faktury.
    > A że niezgodnie z Twoją wolą... nie protestowałeś.

    Nie mogłem protestować, bo nie wiedziałem o tym fakcie.
    Naświetlę może jeszcze nieco temat - myślę o tym, żeby wykazać, że
    zostałem nieprawidłowo zawiadamiany oraz korespondencja z TPSA była na
    zły adres. Dlaczego?
    Otóż, mam umowę na świadczenie usług (której tepsa rzekomo nie ma).
    Na umowie pisze:
    Adres zameldowania/siedziba: tutaj adres zameldowania (nazwijmy go
    adresem numer 1)
    poniżej:
    Adres do korespondencji:.......................... <- tutaj nic, więc
    jasne jest, że ten sam co zameldowania.
    Na drugiej stronie umowy:
    Urządzenie końcowe: tutaj adres instalacji telefonu, inny niż adres
    zameldowania/siedziba (nazwijmy go adresem numer 2)

    Zaznaczam: Umowa ta jest wypisana ręcznie, długopisem. Pani zaznaczyła,
    że nie może umieścić 2 adresów w systemie, pewnie zamieściła urządzenia
    końcowego, co mnie tak naprawdę g... interesuje.

    Faktury przysyłali na adres urządzenia końcowego.
    Druga umowa, na neostradę, jest już wydrukowana z systemu komputerowego.
    Umowa nr bleble, nr abonenta bleble
    Imię i nazwisko, adres ten sam, co w pierwszej umowie jako urządzenie
    końcowe!
    klient/użytkownik - to samo co powyżej.

    Próba skorygowania tego w telepunkcie w trakcie podpisywania umowy? Pani
    mówi: nie mogę wpisać innego adresu!

    Ok, przecież to w sumie nie jest istotne, ale jak się teraz okazuje jest
    i to bardzo.

    I teraz, cała korespondencja, tak więc faktury od tepsy lecą na adres
    urządzenia końcowego.

    Wysyłam pismo do nich, gdzie na górze jak wół jest adres
    zameldowania/korespondencji (adres numer 1), następnie oco biega, że
    adresu urządzenia końcowego (adres numer 2), chcę przenieść numer na
    nowy adres (nazwijmy go adresem numer 3).

    Dostaję rzeczony telefon, uważam sprawę za załatwioną. Przecież TPSA
    może ze mną rozwiązać umowę, prawda?

    Gdyby wysyłali korespondencję na właściwy adres (numer 1), już po
    miesiącu wiedziałbym, że coś jest nie tak.
    Idąc dalej, na adres numer 2, dostawałem jak widzę z materiałów listy od
    kredyt inkaso, zawiadomienie z tepsy o sprzedaży długu, i
    dopiero....nakaz zapłaty dotarł na adres numer 1, a w 3 dni po nim,
    pismo z kredyt inkaso, na tenże adres numer 1 (zameldowania).
    Wiem, pewnie sąd ustalił.

    > Przejrzyj jeszcze raz wszelkie kwity, może coś umknęło Twojej uwadze.
    > Przejdź się do normalnego punktu obsługi i prośbą lub innymi sposobami
    > zdobądź dostęp do zapisów swojego konta.
    Co rozumiesz przez "zapisy mojego konta" ?

    Pozdrawiam
    Grzegorz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1