eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie) › Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
  • Data: 2009-06-25 16:20:45
    Temat: Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SuN wrote:

    > Chwila
    > ja nie wypowiedziałem umowy.
    > Ja złożyłem pismo o przeniesienie numeru.
    > To TPSA powiedziała, że rozwiązuje ze mną umowę, ponieważ
    > nie może świadczyć usługi w podanej lokalizacji.
    >
    > Jeśli ja rozwiązuję umowę, to ja wysyłam pismo, jeśli TPSA to?....

    Napiszę trochę zgryźliwie :-) Spółka akcyjna, nawet tak porąbana, jak
    TP SA, jest z reguły małomówna. Więcej - zawodowo mam z nią kontakty od
    kilkunastu lat i jeszcze nie powiedziała do mnie ani słowa ;-)

    W związku z tym, z ich punktu widzenia złożyłeś wniosek o przeniesienie,
    oni Ci odpowiedzieli odmownie i na tym korespondencja się zakończyła.
    Nadal świadczyli usługę pod starym adresem. I wystawiali za to faktury.
    A że niezgodnie z Twoją wolą... nie protestowałeś.

    Przejrzyj jeszcze raz wszelkie kwity, może coś umknęło Twojej uwadze.
    Przejdź się do normalnego punktu obsługi i prośbą lub innymi sposobami
    zdobądź dostęp do zapisów swojego konta. Może tam jest coś, co Ci pomoże.

    M.