eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie) › Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
  • Data: 2009-06-25 21:00:50
    Temat: Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    SuN wrote:
    > Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    >
    >> Napiszę trochę zgryźliwie :-) Spółka akcyjna, nawet tak porąbana, jak
    >> TP SA, jest z reguły małomówna. Więcej - zawodowo mam z nią kontakty
    >> od kilkunastu lat i jeszcze nie powiedziała do mnie ani słowa ;-)
    >
    > Jak mam traktować rozmowę telefoniczną z błękitną linią, w której,
    > jednoznacznie pada stwierdzenie: "...w takim razie, rozwiązujemy umowę,
    > ponieważ nie możemy świadczyć usługi pod wskazanym przez Pana adresem." ?
    > I to błękitna zadzwoniła do mnie a nie ja do niej.
    >
    >

    Jak rozmowę. Umowę zawierasz w formie pisemniej i taki sam ma być tryb
    rozwiązania. Prawo papierem stoi...

    >> W związku z tym, z ich punktu widzenia złożyłeś wniosek o
    >> przeniesienie, oni Ci odpowiedzieli odmownie i na tym korespondencja
    >> się zakończyła. Nadal świadczyli usługę pod starym adresem. I
    >> wystawiali za to faktury. A że niezgodnie z Twoją wolą... nie
    >> protestowałeś.
    >
    > Nie mogłem protestować, bo nie wiedziałem o tym fakcie.
    > Naświetlę może jeszcze nieco temat - myślę o tym, żeby wykazać, że
    > zostałem nieprawidłowo zawiadamiany oraz korespondencja z TPSA była na
    > zły adres. Dlaczego?
    > Otóż, mam umowę na świadczenie usług (której tepsa rzekomo nie ma).
    > Na umowie pisze:
    > Adres zameldowania/siedziba: tutaj adres zameldowania (nazwijmy go
    > adresem numer 1)
    > poniżej:
    > Adres do korespondencji:.......................... <- tutaj nic, więc
    > jasne jest, że ten sam co zameldowania.
    > Na drugiej stronie umowy:
    > Urządzenie końcowe: tutaj adres instalacji telefonu, inny niż adres
    > zameldowania/siedziba (nazwijmy go adresem numer 2)
    >
    > Zaznaczam: Umowa ta jest wypisana ręcznie, długopisem. Pani zaznaczyła,
    > że nie może umieścić 2 adresów w systemie, pewnie zamieściła urządzenia
    > końcowego, co mnie tak naprawdę g... interesuje.
    >

    Masz tę umowę? Z wpisanym właściwym adresem?

    > Faktury przysyłali na adres urządzenia końcowego.
    > Druga umowa, na neostradę, jest już wydrukowana z systemu komputerowego.
    > Umowa nr bleble, nr abonenta bleble
    > Imię i nazwisko, adres ten sam, co w pierwszej umowie jako urządzenie
    > końcowe!
    > klient/użytkownik - to samo co powyżej.
    >
    > Próba skorygowania tego w telepunkcie w trakcie podpisywania umowy? Pani
    > mówi: nie mogę wpisać innego adresu!
    >
    > Ok, przecież to w sumie nie jest istotne, ale jak się teraz okazuje jest
    > i to bardzo.
    >
    > I teraz, cała korespondencja, tak więc faktury od tepsy lecą na adres
    > urządzenia końcowego.
    >
    > Wysyłam pismo do nich, gdzie na górze jak wół jest adres
    > zameldowania/korespondencji (adres numer 1), następnie oco biega, że
    > adresu urządzenia końcowego (adres numer 2), chcę przenieść numer na
    > nowy adres (nazwijmy go adresem numer 3).
    >
    > Dostaję rzeczony telefon, uważam sprawę za załatwioną. Przecież TPSA
    > może ze mną rozwiązać umowę, prawda?

    Nie, a dokładniej tylko w uzasadnionych przypadkach. I nie jest to
    przeniesienie numeru

    >
    > Gdyby wysyłali korespondencję na właściwy adres (numer 1), już po
    > miesiącu wiedziałbym, że coś jest nie tak.
    > Idąc dalej, na adres numer 2, dostawałem jak widzę z materiałów listy od
    > kredyt inkaso, zawiadomienie z tepsy o sprzedaży długu, i
    > dopiero....nakaz zapłaty dotarł na adres numer 1, a w 3 dni po nim,
    > pismo z kredyt inkaso, na tenże adres numer 1 (zameldowania).
    > Wiem, pewnie sąd ustalił.
    >
    >> Przejrzyj jeszcze raz wszelkie kwity, może coś umknęło Twojej uwadze.
    >> Przejdź się do normalnego punktu obsługi i prośbą lub innymi sposobami
    >> zdobądź dostęp do zapisów swojego konta.
    > Co rozumiesz przez "zapisy mojego konta" ?

    Wpisy w CRM mówiące m.in. o wszelkich posuniach związanych z Tobą jako
    abonentem. Być może jest ta informacja o rozwiązaniu umowy, chociaż nie
    sądzę.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.06.09 06:32 SuN

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1