eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
  • Data: 2009-06-24 09:15:15
    Temat: Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    Od: SuN <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    w regulaminie świadczenia usług pisze:
    §19
    1. Zmiana Umowy w zakresie zmiany miejsca instalacji zakończenia sieci
    następuje w terminie 30 dni od daty złożenia zamówienia przez
    Abonenta.Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych we
    wskazanym przez Abonenta miejscu jest określony w aneksie do Umowy, nie
    dłuższym niż 10 miesięcy od dnia złożenia zamówienia.

    § 28
    2. Abonent, w przypadku zmiany miejsca zamieszkania, siedziby lub
    miejsca wykonywania działalności może żądać przeniesienia przydzielonego
    numeru zakończenia sieci do nowej lokalizacji w ramach istniejącej sieci
    TP na obszarze tej samej strefy numeracyjnej, występując w tym zakresie
    do TP z wnioskiem w formie pisemnej.

    piszecie, że fax nie spełnia formy "pisemności", ale muszę pokopać, bo
    gdzieś, kiedyś była taka sprawa opisana, że jednak wymusili na tepsie
    przyjmowanie zgłoszeń na blue line tak samo jakby były składane w biurze
    na papierze.


    idąc dalej:
    Dział VIII Tryb postępowania reklamacyjnego
    §37
    Reklamacje mogą być składane z tytułu:
    1) niedotrzymania z winy TP wyznaczonego terminu zawarcia Umowy,
    2) niedotrzymania z winy TP określonego w Umowie terminu rozpoczęcia
    świadczenia
    usług,
    3) niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej,
    4) nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usługi
    telekomunikacyjnej.
    §38
    1. Reklamacje mogą być składane pisemnie, telefonicznie lub ustnie do
    protokołu, a także przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się
    na odległość, o ile nie stoją temu na przeszkodzie możliwości
    techniczne, w każdej jednostce TP obsługującej Użytkowników końcowych TP.
    2. Przyjęcie reklamacji złożonej pisemnie, telefonicznie lub przy
    wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość wymaga
    potwierdzenia przez TP w formie pisemnej w terminie 14 dni od dnia jej
    złożenia za wyjątkiem przypadku udzielenia odpowiedzi w tym terminie.

    wiem, że tu o reklamacjach, ale mnie odpowiedzieli na pismo telefonicznie.

    Dział IX Postanowienia przejściowe i końcowe
    §45
    1. Abonent obowiązany jest poinformować TP o zmianach swoich danych
    zawartych w Umowie w terminie 30 dni od dnia wystąpienia tych zmian.

    Poinformowałem w piśmie wysłanym faxem - czemu wysyłali ciągle na adres
    z miejsca instalacji urządzenia ? A wiem, system nie pozwala
    ewidencjonować więcej niż 1 adresu.

    3. Jeżeli Abonent nie poinformuje TP o zmianie dotychczasowgo adresu,
    wszelką korespondencję przekazaną przez TP na ten adres uważa się za
    prawidłowo doręczoną.

    porażka ogólnie.
    kto próbował zmienić adres w tepsa, ten wie, że wymaga to pół roku.
    Wysyłania pism co 3 tygodnie. Wiem, bo zmieniałem w firmie, a faktury
    ciągle przychodziły z nadrukowanym złym adresem.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1