  • Data: 2003-08-22 14:06:08
    Temat: Re: TPSA i podwyżki.
    Od: "vihoo" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja dodam do całej sprawy swoje trzy grosze.
    Również korzystam z Octopus S i będę musiał przejść na pakiet który jest dla
    mnie bardzo niekorzystny.
    Nie chodzi mi o jakieś tam podnoszenie abonamentu czy innych kosztów rozmów.
    Do tej pory korzystałem z wszystkich dostępnych rabatów jakie mogłem sobie
    przypiąć do Octopusa S.
    A pan z infolinii stwierdził, że niestety dotychczasowe rabaty (oprócz
    wybranych numerów) nie migrują do
    nowych pakietów!
    I co wy na to?
    Dzięki temu stracę c.a. 40% kwoty rachunku, której dzięki rabatom nie
    płaciłem.