  • Data: 2006-02-01 07:06:24
    Temat: Re: TIR-y a uliczki osiedlowe.
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:drnj1c$4kl$1@opal.futuro.pl...
    > tylko w wyznaczonych miejscach - decyduje o tym czesto
    >
    > Nie masz racji. Myślisz zapewne o "strefie zamieszkania", w której
    > faktycznie parkować można tylko w wyznaczonych miejscach. Ale to regulują
    > znaki, a nie zarządca.

    I tak i nie - miałem obie syttuacje na myśli. Gdy jest "strefa zamieszkania" to
    sprawa jasna i oczywista, ale gdy nie ma tej
    strefy a są uliczki osiedlowe decyduje regulamin np społdzilelni czy innego zarządcy.
    Oczywiscie wtedy trudno przesądzać że
    zawsze wolno parkować tam gdzie są wyznaczone miejsca ale tak bywa (fakt - nie wiem
    jak czesto). Co nie zmienia tego że należy
    zapoznać się z "lokalnymi przepisami"

    A.