eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać › Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.sierp.net!not-for-mail
    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Date: Fri, 21 Sep 2007 07:53:25 +0200
    Organization: SierpNet
    Lines: 48
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <1xg3jsdlyzipy$.1bz19zz49vols.dlg@40tude.net> <fcunds$80n$1@news.onet.pl>
    Reply-To: nic@z_tego.com
    NNTP-Posting-Host: 77-45-21-178.asta-net.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: ochlapek.sierp.net 1190354006 17701 77.45.21.178 (21 Sep 2007 05:53:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Sep 2007 05:53:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:487277
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 23:06:51 +0200, Tiber napisał(a):

    > Chamski? Z ciekawości spytam: jakie okolice?

    Wielkopolska. Za każdym razem ktoś inny.

    > Jej, to jest jedna z podstawowych reguł jakie się wtłacza sprzedawcom:
    > rozmawiać z właścicielem lub współwłaścicielem telefonu (w przypadku
    > odbiorców prywatnych chodzi o małżonka), bo inaczej jest to raczej
    > pogawędka, a nie praca.

    Niech zadzwoni dzisiaj

    > Widać za mało asertywnie, naprawdę. Ja potrafię wyczuć kiedy klient mówi
    > nie, bo ma złe doświadczenia/absolutnie nie jest zainteresowany/naprawdę
    > nie ma czasu, a kiedy objęcie treście przekazu po prostu go przerasta
    > albo mówi nie na "odwal".

    Jak napisałem wcześniej: inni potrafią zrozumieć słowo NIE, trafił mi się
    jakiś mocny pajac.

    > W moim okręgu raczej tak nie jest. Co prawda słuchawką się rzuca, jeżeli
    > klient okazuje się debilem, autystyczny albo po prostu jest bucem.
    > Staramy się podchodzić do ludzi przyjaźnie, jakbyśmy cuda wianki
    > sprzedawali.

    To właśnie przez dobre wychowanie i miłe podejście do ludzi wykonujących
    podobne zawody staram się wysłuchać co ludzie mają do powiedzenia.
    W tym przypadku telemarketerzy TELE2 mają krechę. Nie padło nawet słowo
    przepraszam, do widzenia .. w połowie zdania kiedy mówiłem, że nie życzymy
    sobie telefonów z ich ofertą trzasnęło, aż zahuczało.

    > Jak odpisali już inni subskrybenci - zdecydowanie odmawiać. Ja innej
    > drogi nie widzę. W żadnym razie nie mówić czegoś w stylu "na razie nie
    > jestem zainteresowany", "może kiedyś", "teraz nie mam czasu", choćby i
    > na odwal się, bo to tylko zwiększa szanse, że marketer kliknie
    > "zadzwonić później".

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Szkoda, że nie ma skutecznej - prawnej metody i jak napisał Andrzej szkoda,
    że telemarketing nie jest nielegalny :)))

    --
    ===Tomy===

    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,
    a potem pokona doświadczeniem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1