  • Data: 2023-06-30 20:24:03
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;) - OT
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2023 o 19:47, Kviat pisze:

    > To przez trzy miesiące jest skuteczna.

    A potem nie. Czyli potem nie działa. A na podstawie niedziałających
    certów chciano różnicować prawa obywatelskie.

    > Dawałem ci linka, że dają.

    Dostawałeś regularnie linka do strony z gov w nazwie. Po trzech miechach
    ziobro - raportują z całego UK - nie działa. Polskie statystyki również
    to potwierdzały - póki były udostępniane i komuś chciało się policzyć.

    > Nawet sami zapisują i wysyłają informację, że ktoś może pójść i się
    > zaszczepić, bo się kwalifikuje.

    O tym właśnie pisałem - miałem 6 miechów od boostera, miałem zielony
    cert i nie mogłem się zaszczepić bo zaproszenia jeszcze nie
    przewidziano. A odporność miałem zerową.

    > Co przy okazji całkowicie ośmiesza twoją szurską teorię spiskową, że
    > niby maja tego tyle, że muszą szczepić, bo inaczej wyrzuciliby to na
    > śmietnik.

    A ciekawości - jaka jest twoja teoria - co zrobią z tymi szczepionkami?

    > Gdyby tak było, to zapisywaliby wszystkich jak leci, a nie
    > tylko ludzi, którzy nadal są w grupie ryzyka.

    Przecież dalej zapisują wszystkich, chyba że ktoś którejś dawki nie
    wziął (bo na przykład nie widział sensu szczepienia po sezonie
    "grypowym" na szczep sprzed dwóch lat) to za karę nie dostanie
    szczepionki na aktualną wersję w październiku. Brzmi rozsądnie - prawda?

    > Po pierwsze, obecnie pewnie już nie ma.

    Ale jak dyskutowaliśmy to było.

    > Po drugie, trzeba mieć IQ na poziomie ameby żeby mieć pretensje do
    > naukowców od chorób zakaźnych o wprowadzanie prawa niezgodnego z prawem,
    > a tym bardziej (na tej podstawie) podważać ich wyniki badań.

    Zaraz - to ty na każdą krytykę obostrzeń marudziłeś o naukowym
    konsensusie. A teraz jak padają wyroki to mówisz, że naukowy konsensu
    tak, ale nie wtedy gdy przegrywasz w sądzie;)

    > No i?

    No i bez sensu - każdy z nas ma już zerową odporność od szczepień.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!