  • Data: 2023-07-03 13:31:35
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2023 o 23:58, PD pisze:

    > Bo widzisz, jeśli ludzie zaczną popełniać masowe samobójstwa metodę
    > powieszenia się, to naukowcy z uznanego w całym świecie instytutu
    > naukowego wydadzą zalecenie o zalecanej długości sznura zwiększającej
    > prawdopodobieństwo przeżycia. Zgodnie jednak z konstytucją długość
    > sznura jest dokładnie określona, różna od zaleceń uznanego w całym
    > świecie instytutu naukowego. Nie mam żadnych wątpliwości, że przyjebiesz
    > się do treści analogii olewając jej ducha.

    Pewnie bym się przyjebał, gdybym wiedział do czego to analogia.

    Naukowcy zalecili pasy bezpieczeństwa w samochodach zwiększające
    prawdopodobieństwo przeżycia. Zgodnie jednak z Konstytucją długość pasów
    nie jest dokładnie określona, czyli jest różna od zaleceń uznanych w
    całym świecie instytutów naukowych. Jest nawet gorzej niż myślisz, bo w
    Konstytucji nic nie ma o pasach bezpieczeństwa w samochodach, a jednak
    udało się wprowadzić pasy bezpieczeństwa zgodnie z prawem.
    Nie mam żadnych wątpliwości, że przyjebiesz się do treści analogii do
    twojej analogii olewając jej ducha.

    > Powrotu do rzeczywistości życzę.
    > PD

    Powrotu do zdrowia życzę.