  • Data: 2023-07-07 11:05:09
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2023 o 23:11, PD pisze:

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale autorytet naukowców poleciał na pysk już dawno temu,

    Zauważyłem.
    Wśród szurów od chipów w szczepionkach, płaskiej Ziemi i wypędzania
    demonów salcesonem.
    A śmigłowiec na Marsie i terabajtowe dyski ssd wielkości znaczka
    pocztowego, to tylko taka magia od czarodziejów z wyższego poziomu.

    > Niestety jest tak, że oglądając naukowca wypowiadającego się
    > na bieżące gorące tematy, nie zastanawiasz się czy ma rację tylko kto mu
    > płaci za to gadanie.

    Chyba ty.
    Ja się zastanawiam.

    > Już wiesz do czego analogia?

    Nadal nie.

    > Tak mniej więcej 100 lat motoryzacji zajęło im zbadanie tego i wydanie
    > zaleceń wsp. pasów. Nic cię tu nie zastanawia? Jeśli nie, wcale się nie
    > zdziwię.

    No.
    A lekarz, który odkrył zależność brudne ręce-zakażenie oszalał, bo mu
    nie uwierzyli.
    Pewnie producenci mydła mu zapłacili.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr