  • Data: 2006-04-11 18:14:56
    Temat: Re: Szukam porady - Readers Digest
    Od: "Olka" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    murziczek <m...@o...pl> napisał(a):

    > W 2005 r babcia "zaprenumerowala" ich pisemko.
    > >

    > Witam,
    > ja zadzwonilam do nich i spytalam co mam zrobic,jezeli nie chcę juz kupowac
    > od nich ksiązek.Podobno mialo wystarczyc zgloszenie telefoniczne,ale jak
    się
    > okazalo,nie do konca.Jakis czas pozniej dostalam znowu
    > przesyłkę,niestety,nie bylo mnie w domu,odebral mąz.Zadzwonilam
    > znowu,troszkę zdenerwowana,powiedzialam,ze nie mam zamiaru płacic za tę
    > ksiązkę ani za wysyłkę do nich.Po dlugiej rozmowie zgodzilam się na
> [...]

    Dziekuje za pomoc. Wyslalam maila do Biura Obslugi Klienta.
    Nie wiem czy odpisza. Jest tam taka wstawka

    "Informujemy, że dane osobowe, które zamieszczą Państwo w niniejszym
    formularzu, posłużą jedynie do identyfikacji zgłoszonego problemu i odesłania
    ewentualnej odpowiedzi"

    Moze ewentualnie odpowiedza?
    Olka