  • Data: 2006-04-12 07:17:09
    Temat: Re: Szukam porady - Readers Digest
    Od: Anjou <a...@k...invalid.inv> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam ten watek i mam wrazenie ze w ogole nie wiecie o czym piszecie.

    1) > Ja już kilka razy byłem wytypowany przez
    > różne osoby. Jak chce mi się z nimi drażnić, to im odsyłam z
    > oświadczeniem, że oczywiście kupuję cała ich ofertę, z tym, że niech
    > sobie należność skompensują z moją wygraną i prześlą mi tylko resztę.
    > Na większość tego typu wydrwigroszów działa ten sposób.

    Chyba nie dziala, po prostu zapewne olewaja to i nie przejmuja sie, naiwnych
    jest wiecej.
    Ale to chyba masz na mysli takie firmy typu: wygrales 100 000 000 tylko kup
    czajnik, to ci je przyslemy.
    A readers digest ma inna zasade: mozesz wygrac 100 000. kup czajnik, mozesz
    wygrac dodatkowo jeszcze auto. Obowiazku kupowania nie ma.

    2)
    > Wiele firm wysyła do klienta towar niezamówiony z tekstem, żeby w ciągu
    > 2 tygodni zapłacić lub odesłać. Ostatnio jest to już plaga. Natomiast w
    > Polsce nie ma obowiązku odsyłania rzeczy niezamówionych.

    Ale jest tez wiele "klubow ksiazki" i tym podobnych, w ktorych wstepujac do
    "klubu" zobowiazujesz sie do zakupow ksiazek co jakis czas.

    3) > przez trzy lata przysyłali mi rózności ,a nawet kluczyki do niby
    > samochodu.Napisałem do nich by przestali i wysłałłem listem poleconym, nic
    > e pomagało więc zaprzestałem przyjmowania paczek - odmówiałem listonoszowi
    > ,a listy które były w skrzynce do kosza ,to nie są przesyłki polecene -
    > pomogło .Jeszcze raz: nie przyjmować żadnych paczek ani prezentów nawet
    tych
    > darmowych i koniec

    Bez sensu. Dlaczego namawiasz innych by pozbyli sie mozliwosci otrzymywania
    prezentow i bezplatnej (nie liczac znaczka na odpowiedz) mozliwosci
    wygrania nagrod?

    4)
    > typowanie do nagrody
    > glownej ma jakies 149 etapó w tym wydawnictwie...

    przesadzasz, jakies 3-4.

    > Najstarsi górale nie slyszeli zeby ktos dożył swojej wygranej.... ;]]]

    Kompletna bzdura. Sam widzialme jak ktos wygral jedna z nagrod. Nie główną.

    5)
    > Dzis przyszla do niej paczuszka, oczywiscie darmowa. Nie otwieramy jej.

    Czemu? Jak darmowa to brac i uzywac :)

    6)
    > Pisza tez w listach, ze co 2 miesiace beda przysylac jakies ksiazki za
    79.00
    > Co z tym fantem zrobic?

    A zamawiala? Jak tak, to odbierac i placic, bo przeciez zamowila. Czhyba ze
    chce w nieladny sposob zrezygnowac z tego - wtedy nie odbierac .
    Jezeli nie zamawiala nic - odbierac, czytac i miec z tego przyjemnosc i
    pozytek.