  • Data: 2021-03-29 21:01:10
    Temat: Re: Szpital narodowy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > To jest dość złożony problem. Jakbyś nie rozpisał przetargu zgodnie z
    > naszą ustawą, to zaraz się znajdzie jakiś teoretyk. Jak opiszesz
    > dokładnie, o co chodzi, to są podejrzenia, że pod określoną firmę
    > zrobiono przetarg. Jak zbyt ogólnie, to znajdzie się ktoś, kto dostarczy
    > badziewie.

    W podanym przeze mnie linku do zamówienia publicznego wiele
    artykułów jest wymienionych konkretnie z nazwy producenta i modelu.
    Czasem z dopiskiem "lub podobne".

    > Inna sprawa, że to mają być kompasy. od lat używam tych chińskich i
    > pokazują północ podobnie, jak te 10 razy droższe z polskich firm - które
    > zresztą bywają też z chin importowane.

    Często tylko jest zmienione logo na obudowie. W tym samym garażu
    robią dla tzw. renomowanej firmy i z logo niszowej firmy za 1/3 ceny :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65