  • Data: 2005-02-06 13:29:53
    Temat: Re: Szkoła - nakaz zastępstwa
    Od: Marzena Zasińska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl> prawi wszem i wobec
    ku uciesze gawiedzi:
    > A KN nie reguluje ile godzin nauczyciel może przepracować tygodniowo?
    > Z tego co pamiętam to była taka regulacja - ileś tam godzin dydaktycznych
    > ponad normę.
    > Jak sie boisz że ci dyrektor zaproponuje dodatkowe godziny to podeślij
    > kogoś kto szuka pracy w takim zawodzie.
    > PawełJ

    Do 27 h w moim przypadku. Już mam 23 - ale nie chcę ani godziny więcej.

    Jeśli chodzi o szukanie pracy, hmmm... Znaleźć anglistęw środku roku
    skzolnego, który przyjdzie do pracy w szkole państwowej. To chyba szybciej
    iść szukać kaczeńców na polach w styczniu... Ale poszukam, może akurat.

    W Karcie Nauczyciela nie ma zapisu, że muszę wyrazić zgodę na takie
    dołożenie godzin, o ile jest to do 27 h/ tygodniowo. Dopiero powyżej tej
    liczby musiałabym wyrazić zgodę.

    Pewnie się martwię na zapas, ale - oj, chyba burza będzie pod koniec lutego
    tak coś czuję.

    Pozdrawiam i dziękuję,
    Marzena