    From: "Marcin S" <marad_co(NO_SPAM)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkoła a Wojsko ?
    Date: Mon, 13 Oct 2003 12:52:12 +0200

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    news:slrnbokpjo.4rd.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > 1) Mozesz ubiegac sie o odroczenie z waznych powodow rodzinnych, jesli nie
    > ukonczyles 24r. zycia (jakos tak). Mozna na max 1 rok.
    > 2) mozesz wziasc z uczelni kwitek,ze jestes studentem i po sprawie.
    >
    > Ad1. Nie wiem jak jest w przypadku gdy bilet juz czeka na Ciebie :D
    >
    > Ps. Podstaw prawnych nie znam, wystarczy mi,ze sobie 20min pogadalem z
    > szefostwem WKU i mi wszystko objasnili.
    >
    > --
    > *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    > PAPIK - Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing
> [...]

    Hmm... Chodzi mi o to czy jest jakis wymog aby rozpoczac nauke na wyzszej
    uczelni przed ukonczeniem tego a tego roku zycia a jezeli sie tego nie
    uczyni do tego roku to odroczenie nie przysluguje (cos slyszalem ze jak sie
    nie ma szans na ukonczenie szkoly przed 27 rokiem zycia to moga odmowic
    odroczenia ale nie wiem czy to prawda). ??

    --
    Marcin