  • Data: 2008-12-28 11:29:53
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-12-2008 o 12:00:23 pawelj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pytanie bardzo dobre.
    > A ci superkierowcy co to takich dobrych rad udzielają widać że nigdy się
    > w takiej sytuacji nie znaleźli. Zmienili by zdanie dość szybko.
    >
    > Kilka lat temu jechałem przez las.

    (...)

    W tej sytuacji to faktycznie mogła być ewidentna wina
    policji czy zarządcy drogi że mając takie informacje
    nie zabezpieczyli drogi.

    Ja niestety nie pomyślałem żeby policję od razu wezwać,
    pierwszy raz się w takiej sytuacji znalazłem i chyba
    w lekkim szoku byłem. A gdy któryś grupowicz to zasugerował
    to aż mi sie oczy ze zdziwienia powiększyły że nie wpadłem
    na tą najbardziej oczywistą oczywistość :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek