  • Data: 2008-12-28 16:36:31
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gj66ra$ivn$1@atlantis.news.neostrada.pl zenek <z...@z...zz>
    pisze:

    > Ciekawe, czy można by było pociągnąć Tomka do odpowiedzialności.
    Wątpliwe.
    Adwokat pójdzie po linii niepełnosprawności umysłowej, zaprezentuje posty z
    różnych grup i pewnie wygra w cuglach, bo debil zaczajający się ("zaczaiłem
    się" - cytat z półgłówka) i filmujący niebezpieczne miejsce w nadziei
    sfilmowania tragedii zostanie zakwalifikowany do leczenia, a nie karania.
    Żeby choć prawo jazdy zabrali, bo znów wyjedzie, nie poradzi sobie, zaś z
    przeciwka nie będzie pusto - i co wtedy?

    --
    Jotte