  • Data: 2008-12-28 16:46:07
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gj7mb3$sh$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Pytanie bardzo dobre.
    > A ci superkierowcy co to takich dobrych rad udzielają widać że nigdy się
    > w takiej sytuacji nie znaleźli. Zmienili by zdanie dość szybko.
    > Kilka lat temu jechałem przez las. Dwa kilometry prostej lekki łuk i
    > dalej kilometr prostej.
    Dobry kierowca już by był czujny...
    no ale mówmy o tobie... ;)

> [...]
    > to zwolniłem. Za tym lekkim łukiem był cień bo tam słońce nie roztopiło
    > lodu. Wywinąłem pięknego pirueta licząc jednocześnie tych co im się nie
    > udało. 4 samochody w rowie po prawej i dwa po lewej. A za nimi stała
    > policja. Gdyby chociaż koguta włączyli albo coś to byłoby widać.
    > Kiedy się zatrzymałem to się okazało że ponad godzinę tam stoją i próbują
    > ściągnąć piaskarkę. Kierowcy sobie pomagali wyciągać samochody i jechali
    > dalej. Te 6 aut co stały były za bardzo wbite żeby ich rękami wyciągnąć.
    > A policja była bezradna w swej głupocie.
    Jak to policja.

    > Bo nawet ustawienie głupiego trójkąta by pomogło czy choćby inne
    > postawienie radiowozu.
    > A dla tych co twierdzą że to lodowisko można było przewidzieć mówię że
    > nie można było.
    To nie tak. Po prostu ty i paru innych nie daliście sobie rady, za małe
    umiejętności.
    Reszta (przypuszczę, że wielokrotnie liczniejsza) albo przewidziała, albo
    nie przewidziała tylko na tyle dobrze umiała prowadzić, że choć zaskoczeni
    opanowali auto, nie wywijali idiotycznych piruetów i w rowie nie lądowali.
    Musisz poćwiczyć technikę jazdy.

    > Wracałem po trzech godzinach. Piaskarki dalej nie było.
    To akurat nie dziwi.

    --
    Jotte