eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
  • Data: 2024-09-05 00:13:35
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-09-04 o 22:46, Kviat pisze:

    > I bardzo słusznie.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Kto kogo popiera:
    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/Yq4k9kuTURBXy80
    NmNjMzNkMC01ZGFkLTQxMjItYWE2OC0zODBiNDg1NTIxNzkuanBl
    Z5KVAs0DFADCw5UCAM0C-MLD3gABoTAF

    lub
    https://tinyurl.com/bdfau5pz

    Sami Kfiatku widzicie, PL perspektywa nie jest perspektywą wszystkich.
    Kto nie cierpi zachodka ten sprzyja raczej ruskowi. Na oko sprzyja im
    2/3 ludków.

    Dla zaawansowanych. Tak wiem długie wklejki nie mają brania:
    https://www.krzysztofwojczal.pl/analizy/reset-obamy-
    uratowal-swiat-i-polske-analiza/
    W skrócie:
    a. usańce zaczęli arabską wiosnę
    b. Syria chciała zarobić na eksporcie ropy opychając ją do europki
    tym samym robili konkurencję ruskom
    c. rusek dał zielne światło usańcom do zdjęecia al-Asada ze stołka
    d. ruskowi się odwidziało i zaczął wspierać Syrię
    e. w odwecie za wspomaganie Syrii przez ruska, usańczyk sypnął forsą na
    UA ruchawki
    f. zajecie Krymu i Donbasu przez ruska
    g. usa budują wywiadownie na UA i ją dozbrajają