eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
  • Data: 2024-09-09 17:49:19
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Sep 2024 17:28:23 +0200, Kviat wrote:

    > Nie. To nie będzie blokowanie dezinformacji, bezczelnych kłamstw,
    > onuckiej propagandy i nawoływania do nienawiści.
    > To będzie tylko takie uzasadnienie.

    A kto się o tym dowie, jak zostaniesz zablokowany, a może jeszcze
    uwięziony? :-)

    > Twierdzisz, że gdy władza będzie blokować apele żeby np.nie opluwać
    > gejów w tramwajach, to będzie twierdzić, że blokuje nawoływanie do
    > nienawiści?

    Może twierdzić, że blokuje dezinformację i bezczelne kłamstwa,
    oraz oczernianie Polski, że niby u nas się na gejów pluje.

    Albo ... ze u nas są jacys geje w tramwajach :-)

    Ale ale ... a na faszystów to można pluć?
    Czy nawet należy ?

    A na "narodowców"?

> [...]
    > szczepionkach, w żywą wodę i egzorcyzmy salcesonem.
    >
    > Jak duża część społeczeństwa dawała się nabierać na takie rzeczy w
    > czasach PRLu?
    > Przecież napisy na murach "telewizja kłamie", to nie jest współczesny
    > pomysł. Społeczeństwa żyjące w reżimach zwykle mają świadomość, że żyją
    > w reżimie. A przynajmniej znaczna część.
    > Nie wiem, czy Korea Północna jest wyjątkiem potwierdzającym regułę -
    > część na pewno ma taką świadomość, przecież jednak jacyś ludzie uciekają
    > z narażeniem życia, więc mają świadomość gdzie żyją.

    W Rosji też ponoć kiepsko ze świadomością ..

    > Zapytam inaczej: błędnie zdecydował?
    > Przecież dokładnie wiadomo co jest/było publikowane na tych portalach.

    Nie wiem, bo nie czytałem.

    Ale co było w tym nczas, a co było w uzasadnieniu?
    Czy nie trzeba było żadnego uzasadnienia ?

    J.