eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
  • Data: 2024-09-10 03:16:02
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2024 o 21:41, Shrek pisze:

    > Byłby w tym jakiś sens, gdyby nie to że sam mnie traktujesz jako
    > komfiarza, onucę,

    Hę?

    > ponadnadmiarowo wyszczepionego antyszczepa

    Przypominam, że sam się tak przedstawiłeś.
    Znowu zapomniałeś? Już raz cytowałem...

    > i coś mi pierdolisz o jakiś czipach 5g.

    I tego też sobie nie przypominam.

    > Więc tentego... Ja się z twoimi poglądami
    > częściowo nie zgadzam, ale jestem w 100% za tym żebyś mógł sobie takie
    > głosić. Ty się z moimi zgadzasz... w dużej mierze ale chciałbyś mi
    > zakazać "głoszenia fejkniusów":P

    A czujesz potrzebę głoszenia fejkniusów?

    > To nas między innymi w poglądach różni.

    No cóż... państwo zakazuje wielu rzeczy.
    Najwyraźniej moja granica leży gdzie indziej, niż twoja.
    Nie widzę różnicy między możliwością zakazywania publikacji np.
    pornografii dziecięcej i możliwością zakazywania publikacji szczującej
    na ludzi, czy nawołującej do przemocy, czy serio niebezpiecznej w
    dzisiejszych czasach onuckiej fejkowej propagandy.
    Nie mam nic przeciwko publikacjom o płaskiej Ziemi - to nawet jest zabawne.
    A przynajmniej dopóki jakiś płaskoziemca nie zacznie nawoływać do
    eksterminacji innowierców...

    Pozdrawiam
    Piotr