eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
  • Data: 2024-09-10 06:49:54
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2024 o 03:02, Kviat pisze:

    > Ale te portale nie zostały zablokowane, bo ktoś miał kaprys.
    > To jeden z głównych środków przekazu, ale onuckiej propagandy.

    Ale co konkretnie tam było? Zresztą równie dobrze przeciwny obóz może
    oskarżyć na przykład agorę o propagandę antyklerykalną, promigrancką,
    pro lgbt i promowanie kurewstwa (w sensie seksworkingu). I zasadiczo to
    będzie prawda. Prawda jest jak dupa

    > A media namawiające do nienawiści, siejące fejki i onucką propagandę,
    > jeszcze większe.

    Być może tak, być może nie - nawet nie znamy uzasadnienia. Twoja ocena
    jest jakby mało obiektywna. Ocena szefa ABW również z definicji jest
    daleka od obiektywizmu.

    > Być może. W normalnych warunkach.

    Najpierw kowit, teraz wojna na wUkrainie... Zawsze się coś znajdzie.
    Zresztą... te przepisy są na jakieś specjalne okoliczności, czy można
    blokować po uważaniu zawsze? Jak pisałem wielokrotnie - jeśli dasz
    władzy prawo do uczynienia jakiegoś kurewstwa (nawet w szczytnym celu)
    to jest kwestią czasu zanim to kurewstwo zostanie popełnione w
    partykularnym interesie władzy. Jeśli uważasz że pan Tusk jest wyjątkowo
    inny i będzie rządził zawsze to nie wiem jak to określić.

    > Czyli dochodzimy do tego, że jak rządzą "moi", to masz szansę na życie w
    > demokracji.

    Czyli demokracja jest tylko jak rządzą twoi;)

    > Wolisz taką, gdy rządzą panowie z wąsem?
    > Nie ma dla ciebie różnicy, czy rządzi pis z kościołem, czy normalni
    > ludzie? To demokracja i to demokracja?

    Zasadniczo to że rządzil pis... to była demokracja - mieli większość
    przez 8 lat i... mają dalej. Mi się to nie podobało, a zwłaszcza mi się
    niepodobało jak używali państwo do swoich partykularnych celów. I
    pisałem że "zdobycze" prawne będą nagle się podobały następcą i to jest
    prawdziwa tragedia rządów pisu - głęboka demolka, która bardzo długo nie
    zostanie sprzątnięta, bo będzie wygodna (i często konieczna) dla ekipy
    sprzątającej.

    > Twierdzisz, że wykosił media siejące onucką propagandę, faszyzujące i
    > nawołujące do nienawiści rasowej, narodowościowej, nawołujące do
    > uwiązania kobiet na łańcuchu w kuchni..?

    NIe - po prostu powodując zamknięcie mediów nieprzychylnych obecnej
    władzy... Zaraz - nie przypomina ci to czegoś? ;)

    > Absolutnie nie.

    Więc czemu jesteś za?

    --
    Shrek