eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
  • Data: 2024-09-08 10:30:47
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2024 o 16:09, alojzy nieborak pisze:
    > W dniu 2024-09-07 o 15:57, Kviat pisze:
    >

    > czarni z ciapatymi narobili więcej szkód
    >

    > Czyli twoje pierdollo można sprowadzić do jednego, kto może narzucać
    > swój punkt widzenia reszcie.

    Nie rozumiem waszego podejścia.
    Z jednej strony płaczecie, że imigracja to "ubogacenie kulturowe", że to
    zagrożenie dla białego społeczeństwa, że są niebezpieczni bo... czarni i
    ciapaci, dzicz z buszu bez kultury i ogłady, będą kraść i gwałcić itp.
    bzdury, bo nie znają zasad...

    Z drugiej strony, bezpieczeństwo w społeczeństwie w którym tutaj żyjecie
    z czegoś wynika, z norm społecznych, narzuconych ograniczeń... które wam
    się nie podobają.

    Więc już nie wiem... podziwiacie czarnych i ciapatych za ich swobodę, że
    nikt im nie narzuca norm, a swojego społeczeństwa nie lubicie za
    narzucanie norm? Boicie się zachodu, bo niby wprowadza totalitaryzm.

    Zachodnich norm się boicie, gejów się boicie, imigrantów się boicie...
    jest coś, czego się nie boicie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr