eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
  • Data: 2024-09-07 15:57:06
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2024 o 15:07, io pisze:

    > Dlatego, że odbiorcy mają prawo sami ocenić informację.

    Wszystko fajnie, dopóki ich ocena nie stanowi zagrożenia dla innych
    ludzi. Albo, gdy dzięki takim "informacjom" do władzy nie dochodzą
    ludzie z wąsem.
    Potem żarty się kończą.
    Problemu by nie było, gdyby _wszyscy_ potrafili ocenić prawidłowo -
    odróżnić żart, odróżnić fikcję od rzeczywistości, czy kłamstwo od faktów.
    A tak nie jest.

    Oceniają, biorą kałacha i jadą do pizzerii.
    Albo
    "15 czerwca 2018 mężczyzna uzbrojony w karabin i pistolet zablokował
    ruch uliczny opancerzoną ciężarówką na trasie przy Zaporze Hoovera
    żądając ujawnienia oryginalnej wersji raportu Biura Inspektora
    Generalnego, który według Q został poddany licznym redakcjom, aby ukryć
    korupcję urzędników,
    grupa uzbrojonych osób wtargnęła do ośrodka dla bezdomnych uważając, że
    jest to kryjówka kartelu handlującego dziećmi"
    Itd.

    Niedawno na jakimś profilu na fejsie (o tematyce filmowej) redaktorzy
    (redaktor?) zażartowali sobie i wrzucili "ciekawostkę" z planu
    filmowego, że w filmie Terminator 2 aktor grający tego "płynnego"
    terminatora przeszedł przez kraty, bo obsługa planu zgubiła klucz do
    krat i była to spontaniczna inicjatywa tego aktora, żeby nie tracić dnia
    zdjęciowego i wyszło to tak dobrze, że aż reżyser zdecydował się na
    wmontowanie tego spontanicznego ujęcia do filmu.
    Nieszkodliwa "informacja"? Owszem. Zabawna? Owszem - ja lubię takie
    poczucie humoru.
    Jednak w komentarzach pod wpisem można znaleźć pytania w stylu "jak on
    to zrobił?" (w sensie, jak ten aktor przeszedł przez te kraty, itp.) - i
    trudno rozstrzygnąć, które z nich są nadal w tonie żartobliwym, a które
    faktycznie na poważnie.
    To pokazuje poziom intelektualny części odbiorców informacji i przestaje
    dziwić, że są ludzie, którzy wierzą w chipy w szczepionkach.

    Zresztą, na tej grupie też występują osobnicy, którzy nie są w stanie
    wyłapać oczywistego sarkazmu, czy zwykłej ironii.

    Także z tą oceną informacji przez odbiorców, to nie takie proste.

    Gdzie jest granica?

    Pozdrawiam.
    Piotr