  • Data: 2005-06-29 16:48:09
    Temat: Re: Szatnia obowiązkowa?
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bur napisał(a):

    > ale czy Ty spodobasz sie im z takim podejsciem ;-)

    99% polubi to podejście ponieważ ich wpuszcze. Nie będzie natomiast tego
    1% który robi awantury, zakłóca spokój, narusza regulamin itd.

    > Dla wspolnego dobra. Tak jest na calym swiecie. Znam jurysdykcje gdzie
    > towar z dwiem roznymi cenami otrzymujesz za darmo (jako kara dla
    > sprzedawcy). Niektore sklepy robia to dobrowolnie nawet bez przepisow
    > prawa.

    "Wpólne dobro" pachnie mi komunizmem i dawno minioną epoką. Nadal uważam
    że sprzedawca powinien mieć prawo wyboru kupującego (podobnie jak
    kupujący ma prawo wyboru sprzedawcy) a cena sprzedaży towaru nie powinna
    obchodzić osób trzecich (np. innych klientów). Ale takiego prawa w
    Polsce chyba sie nie doczekam...

    PS. Pora kończyć dyskusję bo stała się mocno OT.
    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.