    From: "Przemek M" <...@...a>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sytucja w markecie - zachowanie obsługi po kradziezy
    Date: Tue, 23 Oct 2007 08:26:50 +0200

    news:ffij17$l2v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > sklepu ukradła sprawcy kradzieży 3 sztuki zakupionych przez niego rzeczy.
    > Zakupionych, bo skoro nabili na kasie 3 razy rzecz, to zawarli ze sprawcą
    > umowę.
    >
    > Z tym, ze w praktyce to nie ma większego sensu dochodzić tego przed sądem.
    > W najlepszym razie, o ile uda się dowieść, że mówisz prawdę (w marketach
    > jest monitoring, który rejestruje wnętrze sklepu, ale nie obejmuje on
    > całości. Nie można wykluczyć, że akurat tej kasy nie obejmował, choć o ile
    > czekali przy kasie na Ciebie, to najpewniej prowadzili Cię od miejsca

    no nie do konca. osoba najprawdopodobniej byla widziana na kamerach
    monitorujacych, ochrona dyskretnie zareagowala dopiero po przejsciu za kase
    i nie zaplaceniu za towar. tam poprosila o udanie sie za nimi (do
    specjalnego pokoiku "przesluchan").
    z tego co wiem mozna do kieszeni napchac co tylko chcesz na terenie
    sklepu i przed kasa ochrona nie moze nic zrobic - bo jeszcze nie ukradles
    niczego, przeciez mozesz chocic z tym po sklepie a dochodzac do kasy wyjac i
    zaplacic. powiedzmy nie miales koszyka a nie bylo wygodnie nosic w rece wiec
    niosles w kieszeni do kasy.

    o ale odzyskasz te trzy rzeczy za 1206 zł, a zapłacisz