    From: "BIGUS" <i...@t...adresu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Systemy operacyje
    Date: Mon, 27 Jun 2005 15:41:09 +0200

    Użytkownik "Wójtowicz Piotr" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d9obkk$1bb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy instalująć system operacyjny np. WINDOWS u kogoś w domu powinienem
    > domagać się od niego jakiegoś dowodu legalności oprogramowania?? Czy mogę
    > założyć, że płyta z której każe mi instalować system jest kopią zapasową
    > orginału??

    WItam,
    To inslujesz z czego chcesz - najwanznieszjy jest numer klinet powinien
    przedlozyc tobie do wgladu orginalny certyfikatu lub inne warunki licenji
    ktore swiadcza ze jest legalnym uzykownikime tego oprogramowania.
    Przerobilem juz taki przypadek gdzie klinet podal mi z kartki numery :(
    oczywiscie wczesniej jakos wszedl w ich posiadanie (nie wnikalem jak) i juz
    skadlaem wyjasnienia na policji na ten temat. Moje szczescie ze podzialem fv
    zainalowania z adnotacja ze instalowany sot jest w 100% wlasnoscia klirenta.

    --
    ---
    BIGUS