  • Data: 2006-02-13 00:01:33
    Temat: Re: System operacyjny OEM
    Od: Garvey <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > No dobra. Specjalnie dla Ciebie - Informatyka. Cytat z warunków licencji
    > Twojej wersji Home 2002 SP2:
    > "Aby etykieta była ważna, musi być przymocowana do KOMPUTERA lub
    > występować na opakowaniu OPROGRAMOWANIA. [...]Aby udowodnić posiadanie
    > licencji na używanie OPROGRAMOWANIA, Licencjobiorca powinien zachować
    > etykietę na KOMPUTERZE lub opakowaniu."
    >
    > Różni się czymś od tego co napisałem o mojej wersji?
    > I Ty dyskutujesz o czymś, czego nawet nie przeczytałeś. Echhh...
    > Przeczytaj sobie rano:-)

    czytalem :)

    w eula.txt pisze tez:

    "Postanowienia Umowy Licencyjnej wydrukowanej na
    papierze, która może towarzyszyć OPROGRAMOWANIU,
    mają pierwszeństwo przed postanowieniami każdej Umowy
    Licencyjnej wyświetlanej na ekranie."

    a na papierze pisze ze:

    "7. ETYKIETA CERTYFIKATU AUTENTYCZNOŚCI (CA)/ETYKIETA DOWODU LICENCJI
    (DL). Jeśli do indywidualnej licencji na oprogramowanie jest dołączona
    etykieta CA/DL, to producent systemów, który instaluje indywidualną
    licencję na oprogramowanie, musi przymocować tę etykietę na zewnątrz
    obudowy całkowicie zmontowanego systemu komputerowego w łatwo dostępnym
    miejscu."

    czyli MUSZE na obudowie :P

    i dodatkowo z tylu zielonej ksiazeczki:
    "Uwaga: Producent komputera przed dostarczeniem tego systemu
    komputerowego jest ZOBOWIĄZANY umieścić na nim etykiete Certyfikatu
    Autentyczności"

    no i jeszcze na naklejce (obok wykrzyknika na zoltym trojkacie) pisze:
    "Ceryfikat autentycznosci nalezy nakleic na zewnatrz obudowy komputera PC."