  • Data: 2006-02-13 00:16:18
    Temat: Re: System operacyjny OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Garvey napisał:
    > zdefinuj 'egzemplarz' (czy wg ciebie sa to ksiazeczka+plyta+naklejka(czy

    Egzemplarz to utwór wraz z jego fizycznym nośnikiem.

    > bo wg microsofta masz oryginalny egzemplarz gdy:
    [..]

    Wiem. Ale to nie M$ stanowi - jeszcze - prawo w Polsce, lecz sejm.
    I póki co pobożne rojenia M$ są tyle ważne co... wiadomo co :)

    > moze zle to ujalem, w czasie instalacji(rejestracji) windowsa OEM ja

    Nie źle tylko dokładnie jak to sobie roi M$.
    I jak sam widzisz wystarczy odejść krok, żeby zobaczyć jaki idiotyzm
    próbują ludziom wcisnąć.

    > (licencjobiorca) przyjmuje do wiadomosci (i zgadzam sie z faktem) ze od

    A Twoja luba używa ten komputer? O! Toś Ty pirat w takim razie jest! :)

    > ty sie nie smiej bo jak cie odwiedzi kontrola to moze ci byc nie do
    > smiechu:(

    Odwiedzała mnie już nie raz.

    pozdrawiam
    Arek