eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSystem lojalnościowy supermarketu - oszustwo › Re: System lojalnościowy supermarketu - oszustwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: System lojalnościowy supermarketu - oszustwo
    Date: Tue, 13 Jan 2004 19:40:53 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 22
    Sender: r...@p...onet.pl@pc223.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <bu1moq$mug$8@news.onet.pl>
    References: <bu0k70$e0t$1@helios.domdata.com>
    NNTP-Posting-Host: pc223.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1074028122 23504 217.99.219.223 (13 Jan 2004 21:08:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Jan 2004 21:08:42 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:187381
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Elvgreen" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bu0k70$e0t$1@helios.domdata.com...

    Praktycznie walka o 200 złotych może się okazać nieopłacalna. Ale
    teoretycznie oczywiście Ty masz rację. Co więcej ta oferta w systemie
    lojalnościowym moim zdaniem jest częścią oferty, a więc jeśli się okazuje,
    że z ich strony jest to "błąd" to co najmniej na zasadzie prawa rękojmi
    moim zdaniem uznając, że umowa była umową obejmującą towar oraz prawo do
    tych punktów. Skoro punktów nie ma, to transakcja jest objęta wadą prawną,
    a zatem ma zastosowanie art. 556§2 kc. W konsekwencji masz prawo żądania
    obniżenia ceny, albo odstąpienia od umowy, które to prawa wygasają z
    upływem roku (art. 576 kc).

    Jeśli nie uda Ci się uzyskać jakiejś ugody, to ja bym zażądał od nich
    obniżenia ceny o te 3 zł za sztukę i uważam, że wszystkie strony powinny
    być zadowolone. Oni, bo nie zwróciłeś im towaru, którego nie chcą przyjąć,
    a Ty, bo dostałeś swoje pieniądze.

    Dochodzenie przed sądem powyższej należności uważam za możliwe, tylko dość
    niecelowe z uwagi na niską kwotę roszczenia. Ale możesz ewentualnie
    zwrócić się do rzecznika konsumentów, może on pomoże.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1