  • Data: 2008-07-08 19:06:44
    Temat: Re: Światła mijania przez cały rok
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jul 2008, szerszen wrote:

    > oczywiscie caly wywod godny nelixa

    Cóż, tak jest.

    > zrozum tylko jedno ze ty ty zakladasz ze nagle kierowcy przestana dostrzegac
    > przedmioty nieoswietlone, co jest po prostu bzdura,

    Oczywiście nie przestaną.
    Zmniejszą margines zapasu "bo może pojechać coś nieoświetlonego".

    > swoatla pomagaja

    No i tyle.

    [...]
    > masz ulamek sekundy na zerkniecia w lusterka czy przed siebie i zdecydowanie
    > jaki manewr bedziesz wykonywal, czy w ktora strone uciekal, w takim przypadku
    > z duzo wiekszym prawdopodobienstwem dostrzezesz samochod z wlaczonymi
    > stwiatlami, niz bez
    >
    > wiem wiem, znowu sobie wybieram

    :)
    Przecież ja NIE ZAPRZECZAM że SAMOCHÓD widać bardziej/lepiej.
    Uważam jedynie za właściwą opinię, że jeśli zostanie powiększony
    "zapas bezpieczeństwa", to zostanie on wykorzystany.
    Problem w tym, że w omawianym przypadku owo zmniejszanie marginesu
    może być śmiertelne dla niektórych pieszych.

    > jezdze na swiatlach od bardzo dawna, wole byc bardziej widoczny, niz tylko
    > wystarczajaco widoczny

    Ba... nie tylko Ty ;)

    pzdr, Gotfryd