  • Data: 2008-07-10 13:29:52
    Temat: Re: Światła mijania przez cały rok
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > To że był on bezsensowny dało się stwierdzić przed jego wprowadzeniem, a
    > więc po roku nadal jest bezsensowny.

    oczywicie masz jakies potwierdzenie swojej tezy?

    ja sie zastanawiam nad stosunkiem ilosci os uprawnionych do jazdy
    tudziez ilosci zarejestrwanych aut do ilosci zdarzen na drodze minus
    spowodowane zdarzenia przez nietrzezwych.

    i porownac to do roku przed wprowadzeniem przepisu o swiatlach mijania w
    dzien.

    pozdrawiam
    SlawcioD