  • Data: 2008-07-08 06:54:05
    Temat: Re: Światła mijania przez cały rok
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to nie tak, że selektywnie wybierasz część sytuacji.

    nic nie wybieram, twierdze ze pomgaja

    > <wszystkie dane dla zobrazowania, wzięte wyłącznie z kapelusza,
    > celem jest opis zasady, nie dokładne wartości>

    oczywiscie caly wywod godny nelixa

    zrozum tylko jedno ze ty ty zakladasz ze nagle kierowcy przestana dostrzegac
    przedmioty nieoswietlone, co jest po prostu bzdura, swoatla pomagaja
    dostrzegac samochody zarowno jadace za toba jak i przed toba w trakcie
    wykonywania manewru, sa czasem sytuacje kiedy musisz wykonac manewr szybko,
    masz ulamek sekundy na zerkniecia w lusterka czy przed siebie i zdecydowanie
    jaki manewr bedziesz wykonywal, czy w ktora strone uciekal, w takim
    przypadku z duzo wiekszym prawdopodobienstwem dostrzezesz samochod z
    wlaczonymi stwiatlami, niz bez

    wiem wiem, znowu sobie wybieram, ale wlasnie podobne sytuacje spowodowaly,
    ze jezdze na swiatlach od bardzo dawna, wole byc bardziej widoczny, niz
    tylko wystarczajaco widoczny