  • Data: 2005-05-28 06:07:30
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Grandalf <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukasz sczygiel napisał(a):

    > Dobrze. Wiec jesli mozesz to sprawdz kiedy taki spis powstal.
    > I moze podaj jakies zrodla oficjalnych informaci na temat SJ.
    > Oficjalnych oznacza to ze jest mozliwe sledzenie zmian i nowosci
    > dotyczacych Ich wiary. Oficjalnych oznacza rowniez ze wszyscy SJ
    > zgadzaja sie co do tych informacji.

    Oficjalna i jedyna strona
    http://www.watchtower.org/languages/polish/index.htm
    O tym spisie popytam.

    > Interpretacja Biblii tez jest przeciez niedoskonala. A na niej sie
    > opierasz bez zastrzezen.

    Ależ ocywiście, że istnieje taka możliwość. Tylko głębokie, wnikliwe
    studium błąd przesówa coraz niżej.

> [...]
    > mozna znalezc wiele wiecej dowodow.
    > Zapoznaj sie z ta teoria (nie kaze ci w nia wierzyc) ale ze zrodel a nie
    > z gazetki typu focus.
    > I powtorze: na ewolucje skladaja sie nie tylko przypdkowe zmiany
    > genetyczne ale rowniez dobor naturalny.
    > Moglbym tutaj duzo wyjasnic ale to nie dobre miejsce i mysle ze prosciej
    > jest sie przejsc do biblioteki i wypozyczyc kilka ksiazek. Ta ktora
    > wspomnialem jest juz stara i miejscami nieaktualna ale latwo sie ja
    > czyta. Poczytaj, pomysl, zapytaj na odpowiedniej grupie ludzie ci

    Dziękuje za wnikliwą rospiske, ale nie trzebabyło.

    > Czyli zakladasz ze juz wiesz co ci potrzeba i zamykasz umysl?

    Myśle lgicznie. I nikt mi nie wmówi, że moi przodkowie powstali z małpy,
    jak to się ogólnie przyjmuje.

    > Chyba ze masz takie argumenty i dowody na ich potwierdzenie ze mozesz
    > udowodnic ze to co wiesz jest prawda?

    Moim dowodem może być np. logiczne myślenie.

    Dotyczące katolików http://www.opcja.pop.pl/numer9/9Neh.html

    > Ale sa w stanie naduzywac goscinnosci innych?
    > Przyjscie nie w pore jest takim zachowaniem. Oni oszczedzaja 30groszy na
    > rozmowie a osoba ich przyjmujaca traci czas i przyjmuje ich zamiast
    > zrobic co miala w planach. Wspomne tez ze jesli w czasie rozmowy martwi
    > sie tym ze po wyjsciu gosci musi wrocic do pracy i dokonczyc ja
    > wieczorem, kiedy jest ciemno i chlodno to nie jest skupiona na rozmowie.
    > Dziwi mnie ze musze takie sprawy tlumaczyc Tobie.
    > A wspominales o wysokiej kulturze....
    > No i dziwi sie ze ludzie nie chca przyjmowac SJ w domach, ani z nimi
> [...]

    Ogólnie ŚJ na wstęp starją się przeznaczyć 5min wiec to chyba nie dużo.

    > Znowu odpowiedz nie na temat. Daj sobie spokoj z taka dyskusja.

    Z taką na którą nie możesz odpisać po swojemu? Ja staram sięwyjaśnić
    pewne sprawy, ale jak nie chcesz to nie będe zmuszał.

    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,
    i od razu możesz kupować. Polecam