  • Data: 2005-05-28 11:58:25
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grandalf <g...@o...pl> niebacznie popelnil
    news:d791l6$mgv$1@news.onet.pl:

    > Myśle lgicznie. I nikt mi nie wmówi, że moi przodkowie powstali
    > z małpy, jak to się ogólnie przyjmuje.
    Może zanim zaczniesz dywagować teologicznie na temat _teorii_
    ewolucji poczytaj sobie co jej twórca Robercik pisywał.
    Nikt z ewolucjonistów nie twierdził, że Homo _od_ małby się wywodzi.

    I przestań durnie gadać gadać naukowo o Bogu. mieszanie poznania
    naukowego z transcendentnym jest neoficko puste
    (To jak spieranie się czy coś ma 1m długości czy waży 1kg)

    BTW W czasach wielkich odkryć paleontolicznych trafiła się zażarta
    dyskusja dwu stojących na skrajnych biegunach ewolucjonizmu i
    kreacjonizmu uczonych. W niej to padł ostateczny, bo nie do zbicia,
    argument, który Wam do rozważań
    _na_innej_bardziej_do_tego_stosownej_grupie_ polecam:

    a kto zabronił Panu Bogu stworzyć świat 3/6tys. lat temu ze
    wszystkimi tysiącsetletnimi skamielinami?

    Chrzanicie więc koledzy, i to bardzo NTG
    - świat powstał 20 maja 2005r. o 19:54:45 GMT - Wasz świat.
    I właśnie się skończył pogrążając się ostatecznie w odmętach KaeFa,
    anioły psp zwyciężyły, zesłańcy eNTeGujący szatanowi zostali
    potępieni na 100wieków.

    --
    pozdro
    poreba