    From: Grandalf <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Date: Sun, 22 May 2005 12:39:33 +0200
    Sender: g...@o...pl@aew46.internetdsl.tpnet.pl

    Kira napisał(a):
    > Re to: januszek [22 May 2005 08:19:56 +0200]:

    > Ja tez. I katoliczke po aborcji. Jakos jednak nie widze,
    > zeby mialo to wplyw na nauczanie w tych obu religiach.

    Czemu miało służyć to porównanie?

    > Chwala sie chwala, tyle ze w kontekscie "tak silnej wiary,
    > ze mozna dla niej umrzec!" :)

    Piszęc tak pokazujesz swoją niewiedzę o ŚJ.

    > No jesli tak, to znaczy ze SJ nic nie robia tylko ludzi
    > manipuluja ;)

    To jest twoja opinia.

    Bo niestety, ale ja akurat informacje na
    > ich temat mam bezposrednio od nich.

    W to akurat Ci nie wierze.

    Mowisz, ze oni nie
    > zabraniaja? ;) A taka broszurke, jak "Jak krew moze
    > ocalic Twoje zycie" czytal? ;) Polecam.

    To polecam mnóstwo artukółów na temat "Jak transfuzja może Cię zabić"

    Np. str. 23:
    > "Pewien chirurg nowojorski napisal: 'Nigdy nie zapomne,
    > jak 15 lat temu bedac mlodym stazysta, stalem przy lozku
    > Swiadka Jehowy, ktory umarl z powodu krwawienia wrzodu
    > dwunastnicy. Usznowano jego decyzje i nie zastosowano
    > transfuzji, ale do dzis pamietam straszna bezsilnosc,
    > ktora odczuwalem jako lekarz.'"

    Oczywiście, że takie przypadki były. Żeby postarać się zrozumieć takie
    postępowanie ŚJ polecam Dzieje Apostolskie 5:29.

    No i oczywiscie ponizej
    > cala masa opowiesci o tych, ktorzy przez transfuzje
    > zmarli lub inaczej im zaszkodzila ;)

    Cała masa czyli ile? 2000 czy 20??
    Jak to pisał/a januszek, to są _bardzo_ sporadyczne przypadki.

    > Popytaj ich tez o te oswiadczenia, ktore nosza zawsze
    > przy sobie, zeby na pewno lekarze wiedzieli, ze im sie
    > nie przetacza.

    No i co, że spytam?

    > Krotko mowiac, nie wiesz o czym mowisz :)

    A Ty wiesz?

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,