  • Data: 2005-05-22 14:59:35
    Temat: Re: [OT] Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Grandalf [Sun, 22 May 2005 12:39:33 +0200]:

    > Czemu miało służyć to porównanie?

    Mialo pokazywac, ze nie kazdy kto twierdzi, ze wyznaje dana
    religie, postepuje akurat zgodnie z jej nakazami.

    > Piszęc tak pokazujesz swoją niewiedzę o ŚJ.

    Ok, powiem im nastepnym razem jak ich spotkam, ze wcale nie
    wiedza co mowia bo Ty wiesz lepiej :)

    > To jest twoja opinia.

    Nie, to jest *ironia*.

    > W to akurat Ci nie wierze.

    Alez nie ma nakazu, na prawde.

    > To polecam mnóstwo artukółów na temat "Jak transfuzja
    > może Cię zabić"

    I wyniknie mi z nich, ze SJ jednak transfuzje przyjmuja?

    Przeciez sam kawalek nizej piszesz, ze nie:

    > Oczywiście, że takie przypadki były.

    To czemu sie spierasz?

    > Cała masa czyli ile? 2000 czy 20??
    > Jak to pisał/a januszek, to są _bardzo_ sporadyczne przypadki.

    Smierc z powodu transfuzji (bo o tym pisalam) to sa Twoim
    zdaniem sporadyczne przypadki, tak? No to ciesze sie, ze
    nie zgadzasz sie z pogladem SJ w tej sprawie.

    Kira