  • Data: 2005-05-22 15:08:42
    Temat: Re: [OT]Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Robert Tomasik [Sun, 22 May 2005 01:09:51 +0200]:

    > Ooo! To jestem mało oryginalny w tym towarzystwie. Swego
    > czasu w ramach samokształcenia obszedłem wszelkie możliwe
    > kościoły, jakie działały w Krakowie. Ot tak, by zobaczyć,
    > jak wygląda nabożeństwo. W małych kościołach bywał problem,
    > bo nie dało się ukryć swojej bytności. Często pastor witał
    > wchodzących przed domem modlitwy. Potrzeba było odpowiedniej
    > legendy, ale z żadnego mnie nie wyrzucono. :-)

    A z tego co przyuwazylam, to w zupelnosci starcza zwykle
    powiedziec, ze ktostam Ci poradzil, zebys sie do nich udal
    i zobaczyl na wlasne oczy -- nie maja zazwyczaj nic przeciw
    temu, skoro jestes potencjalnym przyszlym wiernym ;)

    > Ale nie podjął bym się po rozmowie odróźnic jednego kościoła
    > protestanckiego od drugiego.

    No w rozmowie nie widac nabozenstwa :) Ale kazdy z tych
    odlamow ma pewne specyficzne dla siebie sposoby rozmowy,
    cytowania, zwraca wieksza uwage na rozne sprawy. To sie
    po jakims czasie automatycznie rozroznia.

    Kira