    From: gina <l...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Supermarket i wypadek
    Date: Fri, 14 Oct 2005 01:48:42 GMT

    SQLwysyn wrote:

    > wiadomości news:dijbig$37a$1@inews.gazeta.pl...

    Przypomnijmy, jest to market z warzywami, kielbasami i podpaskami
    Allways, a nie z drabinami!

    Oczywiscie!

    Ale to nie zwalnia sklepu z zabezpieczenia minimum przewidywalnego
    bezpieczenstwa.

    >Jak mieli to

    1. Przyczepic blokujaca dostep do alei tasme ostrzegawcza na wysokosci
    oczu doroslych ORAZ dodatkowo na wysokosci oczu dzieci.
    2. Postawic pacholki przed drabina, ktore to pacholki maja juz na
    wyposazeniu.