  • Data: 2005-08-29 18:26:11
    Temat: Re: Student -> bezrobotny
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stef" <s...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:devflo$4mj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A tak, dobrze wykształcona kadra albo jest na bezrobotnym i żyje z Twoich
    > pieniędzy

    Znaczy sie mam sie czuć winna?:-) LOL. Skończylam jedne studia dziennie,
    teraz robie kompletnie inne zaocznie. Własciwie tylko dla sportu bo bardzo
    lubię to co robię - po prostu po urodzeniu dziecka nie chcialam zgnusnieć w
    domu więc zaczęlam studia:-))

    > i musi odrabiać staż - no, bo nie ma doświadczenia zawodowego.

    No, ale każdy jest kowalem własnego losu. Ani studia dzienne ani zaoczne
    obligatoryjne nie są.

    > Pewnie, zawsze można wyjechać.

    Gdy konczylam LO byłam przekonana, ze wyjadę z Polski na stałe. Okazało sie
    jednak, ze zupełnie przyzwoicie zyje mi się w tym kraju. Moze nie zarabiam
    tyle co prezes Orlenu, ale w koncu podobno pieniądze szczęscia nie daja:-))
    Na waciki mnie stać :P

    HaNkA