  • Data: 2005-08-31 20:43:46
    Temat: Re: Student -> bezrobotny
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > LOL. Ale o jakich kompleksach Ty mówisz? Nie mam żadnych kompleksów będąc
    > studentem zaocznym. Swiadomie wybrałam taką a nie inną forme studiowania. I
    > wydawalo mi sie, ze dosc dobrze wyjasniłam dlaczego:-))

    Teraz chodzi mi już tylko o kompleksy natury finansowej :) Zaocznych
    najwyraźniej drażni to, że nie mają bezpłatnej nauki i zmuszenie do płacenia za
    nią studentów studiów dziennych może ma im ulżyć, bo ciekawe skąd po tylu
    latach nagle wziął się taki pomysł. Chyba ktoś się musiał tego domagać (i na
    pewno nie byli to studenci studiów dziennych).